[english]
Προσοχή! το κείμενο που ακολουθεί είναι διαφημιστικό
> Η διαφήμιση χρησιμοποιεί και καλοπληρώνει τους ικανότερους καλλιτέχνες.
> Η διαφήμιση έχει μαζική αναγνώριση και αποτελεί για την κοινωνία πρότυπο ηθικής και αισθητικής.
> Η διαφήμιση διδάσκει αισθητική και ηθική.
> Η διαφήμιση παράγει και προβάλει καθημερινά την σύγχρονη εκδοχή της Αφροδίτης της Μήλου και του Ερμή του Πραξιτέλη.
> Η διαφήμιση είναι η κυρίαρχη τέχνη.
> Η διαφήμιση καθοδηγείται από -αλλά και καθοδηγεί- την κυρίαρχη ιδεολογία.
> Η διαφήμιση είναι προπαγάνδα.
Εάν η «Αντι-Διαφήμιση» μπορεί να υπάρχει μόνο σε σχέση με την κυρίαρχη διαφήμιση-προπαγάνδα ως «αντί» τότε δεν έχει καθόλου λόγο ύπαρξης.
Μια Άλλη διαφήμιση-προπαγάνδα δεν έχει ως λόγο ύπαρξης να σχολιάζει την υπάρχουσα αισθητική και ηθική, αλλά, έχει κάθε λόγο να παράγει από το μηδέν καινούργια αισθητική και ηθική και να εργάζεται συστηματικά και μεθοδικά για να την επιβάλλει στην κοινωνία.
Λόγο ύπαρξης έχει η διαφήμιση-προπαγάνδα, που στοχεύει στην ανάδειξη απόψεων που παραγκωνίζονται, τυχαία ή σκόπιμα, από την κεκτημένη ταχύτητα της ανθρώπινης ανοησίας και μαλθακότητας.
Μερικά παραδείγματα παραγκωνισμένων απόψεων
> O πόλεμος είναι φόνοι σε μαζική κλίμακα και πρέπει να εκδικάζεται ως έγκλημα, το ίδιο και η παραγωγή φονικών μηχανών.
> Η εμμονή για εξουσία και πλουτισμό που διακατέχει κάποιους ανθρώπους δεν έχει λόγο να επιβραβεύεται από το κοινωνικό σύνολο αποτελώντας πρότυπο συμπεριφοράς, αλλά αντίθετα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως σοβαρή διαταραχή της νόησης από την οποία η κοινωνία πρέπει να βρίσκει τρόπους να προφυλάσσεται.
> Ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν υπήρξαν κοινωνικές ανισότητες ανάλογες με αυτές που υπάρχουν σήμερα ενώ η ανοχή, η διεύρυνση και η εδραίωση αυτών των ανισοτήτων αντιβαίνει τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά μας και μας πισωγυρίζει προς την κατάσταση του ζώου.
> Η ανθρωπότητα δεν αποτελεί τον τελικό σκοπό της φύσης. Είμαστε ένα ακόμα ζωικό είδος και όπως έχει εξαφανιστεί το 99% των οργανισμών που έχουν κατά καιρούς κατοικήσει τον πλανήτη, το ίδιο μπορεί να συμβεί και στο δικό μας είδος.
> Ο ανθρώπινος νους είναι πεπερασμένος. Νομίζουμε ότι γνωρίζουμε τα πάντα απλώς επειδή νομίζουμε ότι όσα είμαστε ικανοί να γνωρίζουμε είναι τα πάντα.
> Είμαστε βλάκες και συμπεριφερόμαστε ως βλάκες, κάνοντας τα πράγματα ακόμα χειρότερα, όσο δεν κάνουμε τίποτα για να βελτιώσουμε την θέση μας.
> Οι ανθρώπινες κατακτήσεις σε επίπεδο στοχασμού δεν αποτελούν κι ούτε αποτέλεσαν ποτέ συλλογικό κτήμα της ανθρωπότητας. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί μόνο αν αυτές οι κατακτήσεις γίνονταν κεντρικός άξονας της παιδείας.
> Οι νοητικές κατακτήσεις εφ' όσον δεν θεσμοθετούνται είναι σαν να μην υπήρξαν ποτέ καθώς, είτε χάνονται για πάντα, είτε μπαίνουν στα συρτάρια ερευνητών που κινούνται μακριά από κάθε κοινωνική πράξη.
> Η ανθρωπότητα εξακολουθεί να κινείται με βάση τις διδασκαλίες των θεολογικών μυθολογιών.
Προσοχή! το κείμενο που ακολουθεί είναι διαφημιστικό
> Η διαφήμιση χρησιμοποιεί και καλοπληρώνει τους ικανότερους καλλιτέχνες.
> Η διαφήμιση έχει μαζική αναγνώριση και αποτελεί για την κοινωνία πρότυπο ηθικής και αισθητικής.
> Η διαφήμιση διδάσκει αισθητική και ηθική.
> Η διαφήμιση παράγει και προβάλει καθημερινά την σύγχρονη εκδοχή της Αφροδίτης της Μήλου και του Ερμή του Πραξιτέλη.
> Η διαφήμιση είναι η κυρίαρχη τέχνη.
> Η διαφήμιση καθοδηγείται από -αλλά και καθοδηγεί- την κυρίαρχη ιδεολογία.
> Η διαφήμιση είναι προπαγάνδα.
Εάν η «Αντι-Διαφήμιση» μπορεί να υπάρχει μόνο σε σχέση με την κυρίαρχη διαφήμιση-προπαγάνδα ως «αντί» τότε δεν έχει καθόλου λόγο ύπαρξης.
Μια Άλλη διαφήμιση-προπαγάνδα δεν έχει ως λόγο ύπαρξης να σχολιάζει την υπάρχουσα αισθητική και ηθική, αλλά, έχει κάθε λόγο να παράγει από το μηδέν καινούργια αισθητική και ηθική και να εργάζεται συστηματικά και μεθοδικά για να την επιβάλλει στην κοινωνία.
Λόγο ύπαρξης έχει η διαφήμιση-προπαγάνδα, που στοχεύει στην ανάδειξη απόψεων που παραγκωνίζονται, τυχαία ή σκόπιμα, από την κεκτημένη ταχύτητα της ανθρώπινης ανοησίας και μαλθακότητας.
Μερικά παραδείγματα παραγκωνισμένων απόψεων
> O πόλεμος είναι φόνοι σε μαζική κλίμακα και πρέπει να εκδικάζεται ως έγκλημα, το ίδιο και η παραγωγή φονικών μηχανών.
> Η εμμονή για εξουσία και πλουτισμό που διακατέχει κάποιους ανθρώπους δεν έχει λόγο να επιβραβεύεται από το κοινωνικό σύνολο αποτελώντας πρότυπο συμπεριφοράς, αλλά αντίθετα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως σοβαρή διαταραχή της νόησης από την οποία η κοινωνία πρέπει να βρίσκει τρόπους να προφυλάσσεται.
> Ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν υπήρξαν κοινωνικές ανισότητες ανάλογες με αυτές που υπάρχουν σήμερα ενώ η ανοχή, η διεύρυνση και η εδραίωση αυτών των ανισοτήτων αντιβαίνει τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά μας και μας πισωγυρίζει προς την κατάσταση του ζώου.
> Η ανθρωπότητα δεν αποτελεί τον τελικό σκοπό της φύσης. Είμαστε ένα ακόμα ζωικό είδος και όπως έχει εξαφανιστεί το 99% των οργανισμών που έχουν κατά καιρούς κατοικήσει τον πλανήτη, το ίδιο μπορεί να συμβεί και στο δικό μας είδος.
> Ο ανθρώπινος νους είναι πεπερασμένος. Νομίζουμε ότι γνωρίζουμε τα πάντα απλώς επειδή νομίζουμε ότι όσα είμαστε ικανοί να γνωρίζουμε είναι τα πάντα.
> Είμαστε βλάκες και συμπεριφερόμαστε ως βλάκες, κάνοντας τα πράγματα ακόμα χειρότερα, όσο δεν κάνουμε τίποτα για να βελτιώσουμε την θέση μας.
> Οι ανθρώπινες κατακτήσεις σε επίπεδο στοχασμού δεν αποτελούν κι ούτε αποτέλεσαν ποτέ συλλογικό κτήμα της ανθρωπότητας. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί μόνο αν αυτές οι κατακτήσεις γίνονταν κεντρικός άξονας της παιδείας.
> Οι νοητικές κατακτήσεις εφ' όσον δεν θεσμοθετούνται είναι σαν να μην υπήρξαν ποτέ καθώς, είτε χάνονται για πάντα, είτε μπαίνουν στα συρτάρια ερευνητών που κινούνται μακριά από κάθε κοινωνική πράξη.
> Η ανθρωπότητα εξακολουθεί να κινείται με βάση τις διδασκαλίες των θεολογικών μυθολογιών.
Στοιχεία για την δράση Προσοχή! Το κείμενο που ακολουθεί είναι διαφημιστικό:
5 αφίσσες
Οδός Αιόλου 26 Μαίου 2008
Αποτέλεσμα της έρευνας
5 αφίσσες
Οδός Αιόλου 26 Μαίου 2008
Αποτέλεσμα της έρευνας
1 comment:
επιτελους
το αυτονοητο λογικο πρεπει να παρει ξεκαθαρη μορφη "λόγου"
Post a Comment