20090929

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ - [Δηλώστε Συμμετοχή Τώρα!]

Προσκαλώ φίλους και όσους το βρουν ενδιαφέρον να συμμετάσχουν στο παρακάτω δρώμενο:

Α. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

> Ένα μάλλον μικρό πανό με μοναδική επιγραφή: "ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ".

> ένας/μία φίλος/φίλη θα διαβάζει με ντουντούκα αυτό το κείμενο:
"Ψηφίζω, όχι για κάποιο κοινωνικό όραμα αλλά για μικροαπολαβές και εξυπηρετήσεις.
Με την βοήθεια των κατάλληλων γνωριμιών διεκδικώ την ανέλιξη των οικείων μου σε δημόσιες θέσεις γνωρίζοντας ότι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις και ενώ τα καθήκοντα που αναλαμβάνουν τους είναι αδιάφορα.
Με την βοήθεια κατάλληλων γνωριμιών διεκδικώ την ευμάρεια για εμένα ή το πολύ για την οικογένειά μου και δεν δυσκολεύομαι να καταχραστώ κοινόχρηστα αγαθά και αξίες.
Όταν η καταστροφή περνά την πόρτα μου, καταριέμαι το κράτος και όσους επέτρεψαν η καταστροφή να φτάσει μέχρι εμένα."

> δυό-τρείς θα μοιράζουν το ίδιο σε 'προκήρυξη'.

> ηχητική υπόκρουση από ντραμς και όποιους άλλους φίλους μουσικούς προσέλθουν.

Β. ΤΟΠΟΣ
Θησείο - ηλεκτρικός.

Γ. ΧΡΟΝΟΣ
Παρασκευή 4-8μμ.

Δ. ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
1. Η παρουσία φίλων.
2. Ένα πανό με την επιγραφή "ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ" [υλικά και κατασκευή].
3. Μία ντουντούκα
4. Εκτυπώσεις της προκήρυξης σε αρκετά αντίτυπα από όποιον διαθέτει laser εκτυπωτή. Μπορείτε να εκτυπώσετε την αποκάτω Α4 σελίδα αντιγράφοντάς την στον σκληρό σας από το λινκ [για υψηλή ανάλυση] και να την κόψετε στην μέση:

1 comment:

kristo said...

Είμαι μέσα!
Παρασκευή το πρωί μόνος μου, το απόγευμα (>17:00) με την Ελευθερία!