20081226

To Πρόσωπο της Υποκρισίας (είναι το δικό σου)

Ψηφίζω, όχι για κάποιο κοινωνικό όραμα αλλά για μικροαπολαβές και εξυπηρετήσεις.
Με την βοήθεια των κατάλληλων γνωριμιών διεκδικώ την ανέλιξη των οικείων μου σε δημόσιες θέσεις γνωρίζοντας ότι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις και ενώ τα καθήκοντα που αναλαμβάνουν τους είναι αδιάφορα.
Με την βοήθεια κατάλληλων γνωριμιών διεκδικώ την ευμάρεια για εμένα ή το πολύ για την οικογένειά μου και δεν δυσκολεύομαι να καταχραστώ κοινόχρηστα αγαθά και αξίες.
Όταν η καταστροφή περνά την πόρτα μου, καταριέμαι το κράτος και όσους επέτρεψαν η καταστροφή να φτάσει μέχρι εμένα.

download+print

Τελευταία νέα:
H [μεγαλειώδης] Προεκλογική Συγκέντρωση [έκρινε το εκλογικό αποτέλεσμα]
Θησείο, 2 Οκτωβρίου 2009

1 comment:

Unknown said...

"...τι πρέπει να γίνει μετά την Παρασκευή.... αυτο-οργάνωση των ενεργών πολιτών σε κάθε γειτονιά για τα θέματα του περιβάλλοντος.

...σε κάθε δήμο να πρωτοστατήσει η Αριστερά και ενεργοί πολίτες για την δημιουργία ενός Κοινονικού Συνεταιρισμού του κοινωνικού τομέα της οικονομίας όπου οργανωμένα και με οριζόντια δικτύωσή τους και χωρίς σκοπό το κέρδος θα αυτοοργανωθούν άνεργοι, εθελοντές κλπ σε μια συστηματική βάση είτε για δράσεις πρόληψης είτε για την νομική παρέμβαση των κινημάτων σε κάθε τι που παραβιάζει τα πιο πάνω

http://dosepasa.wordpress.com/2009/08/18/%ce%ba%cf%81%ce%ac%cf%84%ce%bf%cf%82-%ce%b9%ce%b5%cf%81%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%af%ce%b5%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%af%cf%80%ce%bf%ce%b4%ce%b1-%ce%bf-%ce%ba/